• Hengitystie-infektiota sairastaville sekä COVID-riskiryhmäläisille suositellaan maskin käyttöä sosiaali- ja terveydenhuollon tiloissa Read more
Etusivu » Artikkelit » Asiakkaalle » Etelä-Karjalan hyvinvointialueen puhelinjärjestelmässä on häiriöitä – tilanne korjaantunut 23.1.2023 klo 20.09

Etelä-Karjalan hyvinvointialueen puhelinjärjestelmässä on häiriöitä – tilanne korjaantunut 23.1.2023 klo 20.09

, ,

Päivitys tiedotteeseen 24.1.2023 klo 9.04:

Telian järjestelmän tilanne on korjaantunut ja Etelä-Karjalan hyvinvointialueen puhelinpalvelut toimivat jälleen normaalisti. Takaisinsoittoja puretaan.

Päivystysapu 116 117 toimii normaalisti.

*

23.1.2023 alkuperäinen häiriötiedote:

Etelä-Karjalan hyvinvointialueen puhelinjärjestelmässä on häiriöitä

Puhelinvaihde ja asiakaspalvelukeskus eivät tällä hetkellä toimi normaalisti. Puhelinvaihde ei pysty vastaanottamaan puheluita.

Suorat puhelut esimerkiksi hyvinvointi- ja terveysasemien numeroon tai päivystysapuun 116 117 tulevat asiakaspalvelukeskukseen läpi, mutta takaisinsoittoja ei pystytä tällä hetkellä soittamaan takaisin.

Jos asiasi on kiireetön, niin kehotamme ottamaan yhteyttä myöhemmin tai käyttämään Etelä-Karjalan hyvinvointialueen eAsiointia.

Hätätilanteessa soita yleiseen hätänumeroon 112.

Telia ACE -palvelun korjaustoimet ovat käynnissä. Lähetämme seuraavan tiedotteen noin tunnin kuluttua tai aikaisemmin mikäli palvelut saadaan palautettua.

Tiedotetta päivitetty 23.1.2023 klo 15.45:

Korjaustoimet ovat edelleen käynnissä.

Customer service